LOGOWANIE

Login:

Hasło:

Zapomniałeś hasła ?

NOWE KONTO DLA

Zarejestruj się

LUB

Zarejestruj się

Regulamin sklepu

Regulamin sprzedaży

w sklepie internetowym http://jr-wheels.pl/

 

§ 1 Ogólne.

 

  1. Właścicielem sklepu internetowego http://jr-wheels.pl/ jest:

Wheel Trade Dariusz Wichliński (zwany dalej Wheel Trade)

Adres: Wabcz 60/2 86-212 Stolno

Tel. (+48) 566522843

NIP: PL 8751476983

REGON: 340430941

Bank BGZ BNP Paribas S.A.

PLN 12 2030 0045 1110 0000 0227 0950

EUR PL72 2030 0045 3110 0000 0021 3380

USD PL86 2030 0045 3110 0000 0021 3710

SWIFT: PPABPLPK

 

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem http://jr-wheels.pl/.

  2. Towary oferowane przez sklep internetowy są produktami nowymi, pełnowartościowymi oraz posiadają pełną gwarancję producentów lub dystrybutorów. Towary dostępne w sklepie internetowym są wolne od wad fizycznych i prawnych.

  3. Rejestracja w ramach Sklepu internetowego jest opcjonalna. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.

  4. Klient może złożyć zamówienie bez dokonania rejestracji w Sklepie, po zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacji. Składając zamówienie bez dokonania rejestracji lub dokonując rejestracji w systemie sprzedaży w sklepie internetowym http://jr-wheels.pl/ Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przetwarzanie i wykorzystywanie podanych danych w zakresie niezbędnym do realizacji umowy zamówienia i sprzedaży. Administratorem danych osobowych jest Wheel Trade. Zgoda może być odwołana oraz w każdej chwili przysługuje Klientowi prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszej współpracy.

  5. Gromadzimy, zapisujemy i przetwarzamy dane użytkownika w ramach obsługi zakupów, łącznie z ewentualnymi późniejszymi rękojmiami, w celu realizacji naszych usług, na potrzeby administracji technicznej, dla własnych celów marketingowych. Dane osobowe użytkowników są przekazywane osobom trzecim jedynie wówczas, gdy jest to dozwolone przepisami, łącznie
    z celami związanymi z realizacją umowy lub rozliczenia lub w razie uprzedniej zgody użytkownika. Przykładowo w ramach obsługi zamówienia współpracujący z nami usługodawcy (np. przewoźnik, firma logistyczna, banki) otrzymują niezbędne dane w celu realizacji zamówienia i zlecenia. Przekazane w ten sposób dane usługodawcy mogą wykorzystać wyłącznie w celu realizacji swojego zadania.

  6. Wheel Trade informuje, że na swoich stronach internetowych stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka), które wykorzystywane są wyłącznie do celów statystycznych oraz na potrzeby dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników.

  7. Ustawienia dotyczące przechowywania plików cookies możecie Państwo dowolnie modyfikować w swojej przeglądarce internetowej.

  8. Wheel Trade za pośrednictwem sklepu internetowego http://jr-wheels.pl/ prowadzi sprzedaż wyłącznie konsumentom.

  9. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

 

§ 2 Składanie zamówień.

 

  1. Sklep internetowy przyjmuje zamówienia 24 godziny na dobę przez cały rok.

  2. Zamówienie musi być złożone za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie http://jr-wheels.pl/. Nie przyjmujemy zamówień wysyłanych w inny sposób niż za pośrednictwem sklepu internetowego, takich jak e-mail, telefon itp.

  3. W celu złożenia zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową http://jr-wheels.pl/, dokonać wyboru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.

  4. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.

  5. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.

  6. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać m. in. opis wybranych towarów lub usług, łącznej ceny oraz wszystkich innych kosztów.

  7. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia.

  8. Po złożeniu zamówienia otrzymacie Państwo e-mail potwierdzający rejestrację Państwa zamówienia w naszym systemie. Prosimy o konieczne zapoznanie się z treścią listu i sprawdzenie poprawności zawartych w nim danych. W razie stwierdzenia niezgodności przesłanych przez nas danych, prosimy o kontakt ze sklepem internetowym.

  9. Ceny, które znajdują się w cenniku na stronie internetowej są aktualnymi cenami brutto wyrażonymi w PLN.

  10. Cennik prezentowany na stronach sklepu nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu prawa i nie odzwierciedla stanów magazynowych.

 

 

§ 3 Wysyłka zamówionego towaru.

 

  1. Koszty transportu ponosi kupujący.

Przy wyborze sposobu płatności – „przelew na konto – przesyłka kurierska do 30 kg” wynosi 25 zł brutto.

Przy wyborze sposobu płatności – „gotówka płatne przy odbiorze towaru – przesyłka kurierska do 30 kg” wynosi 50 zł brutto.

  1. Zamówienie nie zostanie zrealizowane i zostanie anulowane przez firmę Wheel Trade
    w przypadku braku dokonania zapłaty w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia przez Klienta.

  2. Zakupiony towar dostarczany jest do Klientów za pośrednictwem firmy spedycyjnej wskazanej przez Wheel Trade.

  3. Zakupiony towar wysyłany jest pod adres podany przez Klienta podczas składania zamówienia.

  4. Prosimy o kilkukrotne upewnienie się, że wskazany adres wysyłki jest poprawny, ponieważ Wheel Trade nie ponosi odpowiedzialności w przypadku podania błędnego adresu wysyłki.

  5. Jeśli zamówione produkty (nie wymagające personalizacji) są dostępne w magazynie, Twoje zamówienie zostanie wysłane do 96 godzin od momentu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie bankowym lub do 96 godzin od momentu złożenia zamówienia w przypadku wybrania sposobu płatności – gotówka – płatne przy odbiorze towaru.

  6. Jeśli zamówienie jest zapłacone, ale zamówione produkty nie są dostępne w magazynie, Twoje zamówienie zostanie wysłane do 96 godzin od momentu przyjęcia dostawy brakującego produktu. Informacja o przewidywanym czasie przybycia niedostępnego produktu znajduje się przy danym produkcie.
    Jeżeli przy produkcie widnieje napis brak w magazynie oraz brak jest informacji o przewidywanym czasie przybycia niedostępnego produktu, przewidywany termin realizacji zamówienia wynosi x dni.

  7. W przypadku zamówienia towarów, które wymagają personalizacji, zostaną one wysłane do 96 godzin, po zakończeniu procesu personalizacji, który trwa do 14 dni roboczych od momentu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie bankowym. Jedynym możliwym sposobem płatności dla zamówień zawierających felgi typu BLANK (wymagających personalizacji) jest przelew na konto.

  8. Gdy wysyłka zostanie dokonana, otrzymasz automatycznie informację o numerze trackingowym na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

  9. Dokładamy wszelkich starań w celu właściwego zabezpieczenia wysyłanego towaru. Towar wysyłany do klienta jest zawsze sprawdzony przed zapakowaniem czy nie posiada wad i uszkodzeń. Odbiorca ma jednak obowiązek sprawdzenia towaru w zakresie zgodności z zamówieniem oraz uszkodzeń i sporządzania protokołu uszkodzeń w przypadku zaistnienia jakichkolwiek podstaw do reklamacji.

  10. Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego powstałych w trakcie transportu. W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania protokołu szkodowego przez kuriera, prosimy nie odbierać towaru i spisać dane osobowe pracownika firmy przewozowej - imienia, nazwiska oraz nr telefonu - i niezwłoczne przekazanie tej informacji za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie http://jr-wheels.pl/.

  11. Wheel Trade nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie leżące po stronie firmy spedycyjnej oraz wynikające ze zdarzeń losowych.

 

 

§ 7 Reklamacje, odstąpienie od umowy (zwroty), wymiana towaru.

 

  1. Reklamacje odnośnie ilości dostarczonych towarów oraz ewentualnych uszkodzeń towarów będą rozpatrywane przez Wheel Trade pod warunkiem ich zgłoszenia za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na stronie http://jr-wheels.pl/, nie później niż w ciągu 30 dni od następnego dnia roboczego po odebraniu dostawy.

  2. Reklamacje jakościowe również powinny zostać zgłoszone za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na http://jr-wheels.pl/.

  3. W przypadku gdy z przyczyn niezawinionych przez Klienta, reklamacja, o której mowa w ust. 1 i 2 powyżej, nie może zostać zgłoszona za pośrednictwem http://jr-wheels.pl/, reklamację można zgłosić w formie pisemnej listem poleconym przesłanym na adres Wheel Trade.

  4. Wheel Trade nie ponosi odpowiedzialności, w przypadku gdy oryginalne (OEM) śruby lub nakrętki nie pasują do otworów w felgach.

  5. Zastrzegamy sobie prawo do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

  6. Klient powinien dołączyć do reklamacji jakikolwiek dokument potwierdzający zakup towaru lub podać informacje umożliwiające identyfikację Kupującego i datę zakupu.

  7. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar odsyłany jest na koszt klienta. Jeżeli klient nie odbierze odrzuconej reklamacji w ciągu 3 miesięcy od otrzymania decyzji towar zostanie zutylizowany. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Państwa (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) i koszty dostarczenia rzeczy do nas (nie wyższe niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez nasz sklep).

  8. Jako Konsument masz prawo do zwrotu lub wymiany zakupionego produktu w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Nie musisz podawać powodu, ale będziemy wdzięczni jeśli to zrobisz, z zastrzeżeniem ust. 11 wskazanego poniżej.

  9. Nie przyjmujemy zwrotów towarów z wyprzedaży lub przecenionych z powodu ich niższej jakości lub wady podanej przez Wheel Trade.

  10. Nie podlegają zwrotowi także towary podlegające personalizacji, czyli posiadające indywidualne cechy/wygląd na wykonane zamówienie Klienta. Prosimy o kilkukrotne upewnienie się, że wybrane wartości do personalizowanych produktów są odpowiednie.

  11. Nie przyjmujemy zwrotów felg, które będą miały ślady użytkowania, chyba że wada fizyczna ujawniła się w trakcie okresu gwarancji lub rękojmi. Wheel Trade nie odpowiada za wady, które powstały z winy użytkownika Klienta.

  12. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Wheel Trade Dariusz Wichliński, Wabcz 60/2, 86-212 Stolno, info@wheeltrade.pl, Telefon: 56 652 28 43) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

  13. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

  14. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

 

 

§ 8 Postanowienia końcowe.

 

  1. Informacje o produktach zamieszczone w sklepie internetowym (w szczególności ich opisy oraz ceny) nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

  2. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych sklepie internetowym, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.

  3. Za moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży uważa wystawienie finalnego dokumentu sprzedaży (paragon lub faktura handlowa).

  4. Terminy dostępności produktów, których nie ma na stanie magazynowym są prezentowane przez Wheel Trade w sklepie internetowym na podstawie informacji przekazywanych nam przez naszych dostawców. Pracownicy Wheel Trade dokładają starań, aby terminy te były jak najbardziej rzetelne, niemniej firma nie odpowiada za przesunięcia dostępności poszczególnych produktów wynikające z winy naszych dostawców lub innych przyczyn losowych (np. opóźnień w dostawie powstałych w wyniku błędów firm spedycyjnych).

  5. Login i hasło do sklepu internetowego są przeznaczone wyłącznie dla podmiotu, który je otrzymał. Zakazane jest przekazywanie loginu i hasła osobom trzecim.

  6. Dokonanie zakupu w naszej firmie, niezależnie od sposobu w jaki zamówienie zostało złożone, jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.

  7. Aktualny Regulamin Sprzedaży znajduje się na stronach sklepu internetowego.

  8. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 01 stycznia 2018 r.

  9. Wheel Trade może dokonać zmiany regulaminu, zawiadamiając o tym zarejestrowanych użytkowników i Klientów. Zmiany obowiązują od momentu opublikowania ich an tronach sklepu internetowego.

  10. Zmieniony regulamin czy pojedyncze jego zmiany mają zastosowanie do zamówień złożonych po jego opublikowaniu.

  11. Do realizacji zamówienia, procesu sprzedaży, doręczeń, faktur, reklamacji, wad oraz odpowiedzialności za sprzedawany towar oraz do wszelkich pozostałych kwestii oraz zobowiązań związanych z realizacją zamówienia oraz współpracą z klientem mają zastosowanie wyłącznie przepisy prawa polskiego.

  12. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Jr-wheels.pl a Klientem będą poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

  13. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.