Istnieje kilka różnych typów przyuczania TPMS do danego auta:
Automatyczne [A] = Automatyczna procedura ponownego programowania, nie jest wymagane żadne narzędzie.
OBD [O] = Czujniki będą już zaprogramowane, ale będzie wymagane odpowiednie narzędzie TPMS do ponownego sparowania nowych czujników przez samochód.
Kopia [C] = Czujniki do tego samochodu nie mogą być przez nas programowane zdalnie. Należy je skopiować lub przepisać z już istniejących czujników samochodowych. Dodając te czujniki do koszyka akceptujesz, że nie będą one zaprogramowane i samochód powinien udać się do serwisu oponiarskiego wyposażonego w odpowiednie narzędzie TPMS.
OBD/Automatyczne [O/A] = Czujniki będą już zaprogramowane, ale może być wymagane odpowiednie narzędzie TPMS do ponownego sparowania nowych czujników przez samochód.
OBD/Stacjonarne [O/S] = Czujniki będą już zaprogramowane, ale może być wymagane odpowiednie narzędzie TPMS do ponownego sparowania nowych czujników przez samochód.
Stacjonarne/Automatyczne [S/A] = Czujniki zostaną już zaprogramowane, ale może być wymagane odpowiednie narzędzie TPMS do ponownego sparowania nowych czujników przez samochód.
OBD/Stacjonarne/Automatyczne [O/S/A] = Czujniki będą już zaprogramowane, ale odpowiednie narzędzie TPMS może być wymagane do ponownego sparowania nowych czujników przez samochód.
Stacjonarne [S] = Czujniki będą już zaprogramowane, ale odpowiednie narzędzie TPMS może być wymagane do ponownego sparowania nowych czujników przez samochód.